Վերապատրաստվողների հետազոտական աշխատանքներ

2022թ․օգոստոսի 22-հոկտեմբերի 25

Ատեստավորման համար վերապատրաստվող ուսուցիչների հետազոտական աշխատանքներ

անունագանունդպրոցթեմա
ԳայանեՍարգսյանՄ/ՍՔարտեզագրությունը կարևոր հմտություն
ՄանուշակԱբրահամյանՄ/ՍՁևավորող գնահատումը՝ սովորողի առաջադիմության խթան
ՆունեՄովսիսյանՄ/ՍԳնահատման գործընթացի գործառույթները
ԼուսինեՆերսեսյանՄ/ՍԿոմբինատորական երկրաչափություն
ԱրշակՄարտիրոսյանՄ/ՍՄաթեմատիկան և ծրագրավորումը
ԼիանաՀակոբյանՄ/ՍՄաթեմատիկա ամսագիրը սովորողի զարգացման միջոց
ԱնիՄիզոյանՄ/ՍՄաթեմատիկան համակարգչային նոր ծրագրերի տիրույթում
ՄարինեՄովսեսյան190 դպրոցՄաթեմատիկան համակարգչային նոր ծրագրերի տիրույթում
ԱրմինեԽաչատրյան155 դպրոցԳնահատման գործընթացի գործառույթները
ՍարգիսՎարդանյան190 դպրոցՄաթեմատիկան մեր շրջապատում,
ԱրմենԲեգլարյան184 դպրոցՄաթեմատիկա
ՀռիփսիմեԱռաքելյանՄ/ՍՃամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպում
ԿարինեՊետրոսյանՄ/ՍՄարդակերտի շրջանի պատմական հուշարձանները
ԳայանեՄխիթարյանՄ/ՍՈւսումնական ճամփորդությունները՝ փորձով ուսուցման հնարավորություն
ԳոհարԻսկանդարյանՄ/ՍՏՏ կիրառումը ուսումնական գործընթացում
Реклама

Об авторе gevorgh

Ծնվել եմ 1955թ. հուլիսի 10-ին: Ուսուցիչ եմ: Աշխատում եմ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:
Запись опубликована в рубрике Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s