Գութանասար

Գութանասարը ես էլ եմ առաջին անգամ բարձրանալու: Սարը հեռու չէ Երևանից՝ Սևանի ճանապարհին կա Ֆանտան գյուղ, հենց այդ գյուղի վերևում է: Հարաբերական բարձրությունը մոտ 300մ է. համեմատության համար ասեմ, որ Հատիսի հարաբերական բարձրությունը մոտ 1000մ է: Կարծում եմ, որ հարմար սար է կրտսեր դպրոցականների համար: Եվ լավ կլիներ, որ մասնակցեին կրտսեր դպրոցների կազմակերպիչներ, դասվարներ, երկարօրյա կազմակերպիչներ: Առաջարկում եմ մասնակիցների համար այս վերելքը համարել մասնագիտական զարգացում:

Մեկնումը՝ 2019թ. հունիսի 1-ին ժամը 9:00 Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու մոտից, վերադարձը՝ նույն օրը, մինչև ժամը 16:00:

  1. Գևորգ Հակոբյան, խմբի ղեկավար
  2. Տաթև Աբրահամյան
  3. Զարինե Փանյան
  4. Շողիկ Զեյնալյան
  5. Անժելա Բլեյան
  6. Լուսինե Ներսեսյան
  7. Կարինե Մամիկոնյան
  8. Սարգիս Մարտիրոսյան
  9. Կարինե Խառատյան
  10. Սիդոնյա Վիրաբյան

Об авторе gevorgh

Ծնվել եմ 1955թ. հուլիսի 10-ին: Ուսուցիչ եմ: Աշխատում եմ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:
Запись опубликована в рубрике Ճամփորդություն, Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий